KORONAVÍRUS: Prijali sme bezpečnostné opatrenia a aj naďalej sme tu pre Vás. Všetky naše oddelenia fungujú. Predaj meracej techniky | Kalibračné a skúšobné laboratórium | Servis

Reklamácie

Všeobecné ponaučenie k uplatneniu reklamácie

Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu závady. Včasným oznámením závady hneď potom, ako sa objaví, si môžete zaistiť bezproblémové vybavenie reklamácie.

Zakúpenie reklamovaného produktu je spotrebiteľ povinný preukázať predložením kúpneho dokladu (faktúra, dodací list), prípadne iným, dostatočne vierohodným spôsobom.

Spotrebiteľ nemôže uplatniť práva zo závad, ktoré sám spôsobil alebo zo závad, o ktorých bol pri kúpe informovaný. Predajca nezodpovedá za bežné opotrebovanie veci – spotrebných častí jednotlivých produktov.

Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 12 (právnické osoby) alebo 24 mesačnej lehote (fyzické osoby).

Reklamácia je vybavená až vtedy, keď Vás o tom vyrozumieme. Zákonná lehota vyrozumenia je 30 dní. So zákazníkom komunikujeme a informujeme ho ohľadom stavu reklamácie.

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR - ku stiahnutiu je TU. 

 Formulár slúži k reklamácii tovaru v zákonnej dobe nároku na reklamáciu. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a oskenovaný zaslať na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, prípadne ho vložiť do zásielky s vráteným tovarom.

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné